Thursday, September 2, 2010

Atit Pinggan (Sakit Pinggang laaa)


Little update: At home today. MC - muscle pain. Tu la, baru cakap tu ari takmau amik order banyak2 lagi marble cake sebab prosesnya apabila banyak-banyak leh buat sakit pinggang.. memang betul2 saya sakit pinggang hari ni.. pagi2 nerve dah 'locked'. Malam tadi went for berbuka with old friends of Bayu & KPRJ. I was just biasa jek, sihat walafiat. Tak sangka2 pagi2 lak kurang sihat. Gi klinik this morning, doctor buat test, doc said bukan slipped disc. Alhamdulillah, am so worry. (Sehari sebelum tu I jadi wife En Badang.. I angkat 2 tong gas penuh masuk dalam rumah tau..) :o) -- so marble cakes ke.. tong gas?? hehehe


Pasal sakit tulang belakang ni, I really takut.. my husband went through it last year, the same symptoms at first. When doctor said it's just a muscle pain.. I feel so much lega. I really tak mau 'panjang cerita'.. because I couldnt afford to fall sick at this point of time. Moga (my home assistant) is going back for cuti, all 7 kids will be around next 2 weeks (semester break + raya) and i have lotssss of order.. (Alhamdulillah). So, I gotta be well. Pray for me my friends. I gotta be fine. I dont want to fall sick. I gotta be on my excellent toe running, jumping and moving around. Semoga Allah mengurniakan kesihatan yg baik kepada saya, Amin.

No comments:

Post a Comment