Tuesday, April 3, 2012

Taktau Nak Letak Tajuk Apa

Sangat rindu nak menulis, walaupun hasil penulisan cam budak kecik bercakap. heh. Tak kisah lah, janji orang paham dan itulah saya, kan? Tapi bebetul saya kurang masa (tak baik cakap takde masa kan?) nak menulis 'ala gegila' itu lagi. Ataukah saya memang dah 'sedikit tua' untuk berbicara seperti itu lagi? Huwahh.. tidak, saya tidak mahu 'berbicara' seperti itu. Letih den. hehehe..

Mak nak tulis yang macam bercakap, cam berbual. Pernah kawan saya kata, 'reading your blog, it's like you talking to me..' tu la, rasa dekat sangat kan. How I miss those moment. Taip panjang-panjang, banyak coleteh (eh, apsal cam lain macam jek ejaan-nya?) jap.. celoteh ke, coleteh? hahaha.. tak kisah, jangan cekadak sudah.. ngehngehngeh..

Tapi kan, tak baik banyak cakap kan? Rasulullah SAW kata, lebih baik diam dari berkata-kata yang kurang baik.. nahh... saya kalau nak ce-loteh (make sure i get it right this time.. hehe) nak tulis yang ada substance. Takmo yang bukan-bukan. (ada ke saya tulis yg bebukan sebelum ni?) ada gak kan.. mahap la ye..

Insya Allah, nak kongsi-kongsi benda yang bebaik setakat mana ilmu atau pengetahuan yang Allah dah pinjamkan sekejap kepada saya, saya nak tulis dan panjang-panjangkan.. Insya Allah.

Semoga semua yang baik mendapat dorongan dan petunjuk dari Allah. Insya Allah, Amin.


1 comment:

  1. saya mmg suka baca tulisan akak.. tulisan akak buat aya tersenyum~~~ngeeee

    ReplyDelete