Sunday, May 6, 2012

Me, the Bz Mi


Hari ni nak bawak cerita bisnes dalam blog peribadi.
(Jadi ada ler alasan kenapa tak selalu update.. hehehe) 


Towards weekend, normally jadual saya akan sangat penuh.
Penuh. Bukan main-main punya penuh.
Makan pun tak sempat. 

Dan selalunya hari Jumaat, saya akan kelihatan kurus sedikit dari hari2 yang lain tu. Sedikit. Sahaja. hehehe

Selalunya, saya terpaksa deliver sendiri.
 (bunyi cam; apsal orang lain takleh nak tolong?) hehehe..

Jap..





Kenapa takleh orang lain nak tolong?

Sebab.... kereta dah tak muat!

Muhsin pun takleh selit-sepit gak.
(Itu budak.. lagi bahaya kalau dia ikut, buatnyer dia terduduk kat atas kek-kek orang tu kang, mau tak pengsan saya dibuatnya?)

Now, leh paham kenapa saya kena buatnya sendirian berhad?

^_^

Walaupun begitu.. saya sangat-sangat bersyukur atas kurniaan ilham yang telah dicampakkan oleh Allah kepada saya.

Tak sangka atas limpahan rezeki ini.

Peringatan buat saya :

 “Maka nikmat Tuhanmu yang manakah kamu dustakan"

Terima kasih Allah!


1 comment:

  1. bestnye jumaat jek nmpk kurus..ekekeke..

    #ade name ilham disitu ;p

    ReplyDelete