Wednesday, July 6, 2011

Hasliza Hashim

I kept on reading her good testimonial about my cakes.
















I packed for her a box of her favourite cakes for Hubiby to pass to her on his way to Terengganu today.


A night before, I read and read her cheery sms-es to me.











While I saw her in Kuantan last 2 weeks, she passed me cute and neat self-made toys she made for Nadiah, Maisarah, Marieah and Insyirah.








This morning, I received a call from her handphone


That was a call from her brother. Told me that she passed away this morning.


Saya terduduk dan menangis. Ya Allah, dia pergi juga. It was just last November dia tahu yang dia kena kanser. Now, early July - dia tak lagi ada bersama-sama di dunia ni.


Cancer took my Sis away.


Ya Allah, saya terkenang kesakitannya.


Allahuakbar. Allah lebih menyayanginya. Dari saya, dari keluarganya.


Ya Allah Ya Tuhanku, tempatkanlah roh kakak-ku di kalangan orang-orang yang beriman, Amin..

1 comment:

  1. As salam Nira... baru jumpa blog ni. Syok betul baca. Btw ni Lyza from Perak juga. Tak pastu u remember me or not. Tapi rasanya kalau jumpa ingat kot. Myself satu batch ngan Les, K.Ain & Linda (mentioned only the glamour ones :).

    Terkejut baca this posting. Rasanya I pernah satu dorm dgn k. has ni masa freshie. Innalillah moga dia ditempatkan dikalangan org2 beriman.

    Congrats tgk biz u berjaya. Ada dtg KL tak kalau ada nak order kek mohsin. Comel tau budak kecik ni ;)...

    ReplyDelete