Friday, November 2, 2012

Satu Hari Pink Sedunia

Maisarah tu macam tunggu keputusan periksa..
suspens je, padahal bukan baca kad untuk dia.. hahaha


 Mak tak pakai baju pink tapi beg dia yg ada pink cinonet pun di-consider masuk theme jugak lah


Awat la sibuk2 baca kad ni..

Ohhh... happy birthday, saya!!

Walaupun hadiah itu agak terlepas satu series, saya sangat bersyukur sebab saya tak pernah ada hp yg boleh calit-calit.. hahaha..

Terima kasih abang.
(oit, oit, oit, bila masa pulak kita panggil husband kita 'abang' lak ni) 

Terima kasih ya Hubiby.

Dia beria-iya nak belikan saya version yg satu lagi,
tapi saya beriya-iya (lagi beriya dari dia) untuk tidak membelikan saya itu.

(baca dengan nada nyampah, nak eksyen la tu jugak kan..) 
hahaha
Tak..
Kerana.. dia nak saya efficient dengan gadget tu.. sebab saya kurang efficient katanya, 
time management saya out katanya. Katanya lagi.. udah, takmo saya kata-kata mengata diri saya sendirik..
ceh!

Saya pulak takmo sebab saya memang tak berapa nak suka jadi efficient! hahaha
(takk... yang paling sebenarnya adalah... 
beza RM600 tu boleh dimanfaatkan untuk pelbagai guna kalau di 'bakeri' saya..) ^_^

Cukuplah dengan yg itu, itupun sudah sangat canggih buat saya.

Alhamdulillah.

Saya suka, 
senyum simpul tido malam, buat kerja, gi toilet, buat kek, marah anak..
semuanya senyuuuumm je! Simpul-simpul lagi..

No comments:

Post a Comment