Monday, August 2, 2010

Next Step Forward :o)

3 August 2010 - Nadiah's 12th Birthday
this was the cake i made for her to bring to school this morning

Happy Birthday Daughter!

N - nice, A - Active, D - Dynamic, I - Initiative, A - Attentive, H - Helpful!

That's what she is!

and cuppies for her and Marieah's friends too

Carrot cakes with cream cheese on top
(made for yesterday's orders)

one of few little cuppies for munchers at home

last Saturday, my first cupcakes attempt,
(tak agak-agak tu)
berani amik sampai 100 pcs pulak tu..
these were ordered for majlis cukur jambul

close-up
(tengah jakun tekun)



ini pulak, kek harijadi Yusrina - anak Chot
(i did this dalam keadaan terkelam-kabut)
reason : balik dari KL sampai Senai around 4.45am, tertidur
and terjaga bila tinggal 1 hour before the janji to pick up
"Happy 3rd Birthday Yusrina"
Semoga jadi anak Solehah, Amin Ya Rabb

I standby the 2nd cake - as usual..
Alhamdulillah, Misah nak beli juga
(kek ni dah pecah kat tengah, terbahagi dua)
tapi dah cover letak choc fudge)
dan jugak cuppies yg ala-ala ni.. bantai jek..
yg ni bukan order.. patutnya jadi experiment..
tapi Misah nak beli jugak..




Terima kasih to Chot @ Misah,
may Allah bless you, my friend. Amin.

***
Apapun, I bangga with myself - sebab I am now one step forward!
Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment