Tuesday, August 17, 2010

Mencik!

Ini adalah mesej yg selalu saya nak tulis, tapi saya selalu lupa bila depan computer. Sekarang ni, bila saya teringat jek, saya takmau tangguh-tangguh lagi untuk memasukkannya agar saya tak marah diri sendiri nanti-nanti. Hah, geram saya tau.. ini tajuknya :


Antara perkara yang saya rasa saya takde 'jodoh' with :



1. Emulco (korang tau tak emulco tu apa? hehehe) - - hanya jauhari yg mengenal manikam (sebab tu nama saya bukan johari.. patut la saya tak kenal maniam) hahaha (sorry, entry lewat malam.. tu yg agak merapu tu..)

2. Karamel @ gula hangus.. (tak pernahnyer jadi) - boring ahh!

3. Sarung ketupat. (tangan saya la yg keras kot.. tak menjadi2)

4. Bunga straw (oitttt! mana ada lagi sekaranggg....) hahaha

5. Tak terfikir lagi. Ooh saya ingat.. kolam air panas. Tak tau kenapa.. setiap seorang dari ahli keluarga saya termasuk anak2 dan emak, dan sepupu dan jiran depan rumah saya dan ada kemungkinan pakcik rumah ujung tu semua dah pergi, tapi kenapa saya sorang jek yang tak pernah pergi lagi kan? Kat mana saya masa semua orang pergi, ek? Pelik tak cenggitu?? ....Saya pun.


Dah tu jek buat masa ni, dah puas hati saya bila saya dah taip 'emulco' tu tadi. Ngeh ngeh.. ngeh.. (paling geram sebab buat kek kukus hawflakes semalam letak cocoa emulco tapi rasa kurang (tak) sedap, rasa cam chemical. i dont loooike. i geram hokey? grrrr...


Sejuk kat luar tu, saya rasa rugi kalau tak masuk tidur sekarang. Salam awal malam nan indah.

No comments:

Post a Comment