Saturday, December 18, 2010

Training.. ok?

18 December 2010 - 4.24pm

Saya di Pusat Latihan UTM. Tengah training Panduan Lengkap Pembinaan Website. Memang beriye-iye. Tapi, saya nak bagitahu yg sampai waktu ni.. (dari pagi tadi, jam 8.30pagi.. sekarang - tengok waktu kat atas tu) ...saya rasa pakai blogspot laaaaagi senang. Pening kepala nak paham...

Nanti saya update lagi, kot la pukul 6 petang karang saya dah terror ker.. tungguuuu..

Nak share sms saya kat Hubby, pukul 4.34 petang :

"I dah baca doa untuk bukak hati dan minda this morning, tapi sampai sekarang i masih belum boleh nak faham apa yg trainer ni cakapkan.. Only few i captured, and trust me - not 1 day needed for this kinda training.
1 year maybe."

Hubby then replied :

"Kesiannya, balik je lah"


Tak terpengaruh dengan kata-kata manis ituew, saya teruskan pembelajaran, hingga jam 7 malam.


Sampai sudah dan selepas sudah penyudahnyer, saya masih lagi tak paham... hehehehe..

Hahaha... teruk!



Evaluation : otak saya yg dah karat tebal ke, trainer tu yg tak perform well?


... saya rasa faktor kedua.


... husband saya rasa faktor pertama..


hahaha

No comments:

Post a Comment