Monday, October 11, 2010

Food for Thought :o)

Between the pinch, these were committed earlier
and gotta slot my time for :
Kek Pisang untuk Angah

Birthday Cake Order from a Neighbour

Below : 150 pcs cuppies order from Fiza (my officemate)



Order from Gee
for 'last kopek' Open House
:o)
and, this I commit to myself, hehehe
Oreo Non-bake cheese cake
Salam kesihatan yang baik untuk semua.
Last week has been a long stretch week yang mencabar (for me),
Muhsin's health, hospital, order, etc
may Allah bless all of us.
Amin.

2 comments:

  1. beb, oreo tu nape tak dibuang krimnya...letak sekutnya je yang...ke ko suka mcm tu..heee

    ReplyDelete
  2. bebku leen.. la haii.. yg ataih pun nak kena buang krim jugak ker? yg bawah tu hawal-hawal (awal) aku dah seletkan krim kat piring lain.. err.. leh recycle ke, untuk truffle ke.. apa ke? bg suggestion please..

    ReplyDelete