Monday, May 2, 2011

Kami Orang Kampung

Home-made Tempoyak (serious, saya buat sendiri tau)




Isi durian


Sedikit garam


Gaul sebati


Simpan dalam balang kedap udara


4 hari selepas tu, walllaaaaa... (saya la..)




Aturan pemakaian :


(confused dengan arahan penggunaan skincare) hahaha




semula.




Cara-cara presentation :




Tumbuk cili padi dengan ikan bilis


kalau nak letak bawang pun boleh


geng-kan dia dengan tempoyak tadi.


kalau boleh, gaul sebati.


perghh...


(saya sebelum makan dah cautioned anak2 ngan hubiby -


saya akan makan tambah-tambah,


tolong ingatkan saya yang saya dah terlebih makan HANYA pada pinggan yang ke-5 dan ke atas sahaja!) hahaha




Rojak Power Mak




^
Jadinya, our lunch semalam.

Marieah requested lauk sardin.
Yuyun mintak mak buatkan rojak.
Saya sendiri nak mamam tempoyak.
Hubiby - jangan tertinggal vitamin dia, McJer.. (alahai.. JERING la.. ada kat tetengah tu..) hehehe

Masa ni kalau orang datang, ding-dong bell sampai bateri lemah pun kitorang tak sedar kot..

ngeeee...


No comments:

Post a Comment