Tuesday, May 24, 2011

Takde Tajuk Yang Sesuai :o)

Salam.. ada ke orang rindu saya ke, atau blog saya? (aloo.. jangan perasan ok.. ntah2 takde orang baca blog awak tau.. cehh.. berangan)



Ahhhh, takde pun takpe. Biar saya sensorang jek yang baca blog saya sendirik. Biarkan.. biarkan je saya sensorang baca sampai pengsan. (oit, oit.. apa kes?) hahaha..



(walaupun orang tak tanya) Saya sebenarnya kena pandai-pandai curi masa update blog, cuma....bila saya baru jek nak start curik-curik masa update je, En Hubiby saya jeling. Adui.. (bisa gak jelingan dia..) dia musti ingat saya ni chatting-chatting, fesbuk-fesbuk.. (ntah-ntah dia tak ingat apa2pun, dia jeling saya manyak-manyak kali sebab dia rindu saya <-- hah, itu sudah terlebih perasan la pulak!) hahaha



Abang (hahaha.. bila dah salah-ingat, panggil Abang la pulak), saya update blog ok? Blog saya bukan satu. Dua. Campur facebook lagi. Nasib baik saya takde (yg sebenonyer, tak reti) twitter ke, skype ke.. hah, kalau saya ada.. (reti), laaagi lah susah tau.. <-- itu jawapan saya kepada jelingan Hubiby saya (kalau dia baca, dan kalau betul perception saya yang terlebih sudah ni) hahaha


Wah, panjang jugak selingan saya dalam entry ni.. (dan ketika ini ditulis, Hubiby saya takde dekat-dekat saya.. yeh!) <-- syyy... sesekali dia takde, saya boleh la nak Yeh-Yeh, takmo la selalu.. nanti saya nanges! (ngengada)


Dah.. dah.. saya memang nak kena sign off dulu.. nanti update lagi. Banyak perkara yang boleh dibuat entry yang baiiiik-punya (perasan saya).. tapi lom sempat. Insya Allah, ada kesempatan, saya write again. (beb, ada ke orang nak baca ek?) hehehe

No comments:

Post a Comment