Monday, July 2, 2012

Serkap Yang Jarang

Saya tak kacau dia pun.
Saya dok dendiam je duduk bawah tengah potong kuku kaki
Tup-tup dia datang, terus serkup saya dengan bakul baju kosong.

Geram tak?

Untuk merasai apa yang saya rasai berada di dalam bakul baju tu dan 
apakah pandangan yang boleh kita lihat dari dalam tu, 
saya capai kamera dan snap dari dalam 'tirai plastik' ni.


 Dia yang kat luar tu, macam dia pulak yang amik gambor kita kan..



*Ibu tengah geram ni Mocen*


Inilah budak bertuah tu, saya geram (nak cubit ~ kesian), 
'benda bertuah' yg paling dekat masa tu, towel


Saya capai dia (dan towel la sekali kan..) jerit meronta gak dia mulanya..
saya lilit kepala dia (cam saya lilit rambut lepas mandi),
paksa dia senyum, saya amik gambo!


Itu senyuman paksa-rela agaknya.

Itu la jugak rupa dia kalau dia pompuan agaknya.

Boleh tahan gak eh?

^_^

Uisshhh.. mestilah..

...Tengoklah ibu dia...



hahaha



ooppssss!

*ganti ketawa*




*ni dah ketawa dengan sopan habis ok?*


p/s: Sure ada yang tak paham kenapa la semenjak dua menjak tiga dan empat menjak ni saya kena ketawa sehabis sopan kan? Tu la.. kalau ada yang terjumpa saya live sebulan dua ni, dia tahu la kenapa saya kena jadi sangat ayu, sopan santun serta tertib lagi penuh kewanitaan.. (wah ala Oki Setiana Dewi gitu)..

Semoga perubahan itu membawa 1001 kebaikan, Insya Allah.

No comments:

Post a Comment