Saturday, January 1, 2011

Dalam Hati Ada Taman

Jumaat : Special Public Holiday sebab bola. :o)
***
Kek Batik tak berapa nak batik
(2 loyang, habis jugak) --' rupa tak cantik tapi hati baik'


Kuih Seri Muka

Ini kali kedua dan ketiga saya buat.
Pulut tu saya masih belum mahir.
Lembik. Salah pulut kot.
(hahaha.. kes tak berani terima kenyataan)
Tapi tang yg atas tu, rasanya cam dah ok dah.

Nasi beriani

(saya la masak) <-- cam tau je ada orang yg cam tak caya.. hehehe
Ayam Masak Merah
Daging Masak Beriani
(iye.. yg ni pun saya masak sendiri..)
hehehe.. saya paham...
Acar Timun

Hari Sabtu pulak, hari saya reward diri saya sendiri.

Cam tak caya je saya leh beli cam tu punya banyak sekali jalan jek..

(saya tak pernah cam ni.. kali ni ntah kenapa ntah..)


Siap berkejar ngan Muhsin lagi.
One part, saya pakai tudung baru,
senget-senget - tak sempat tarik ke belakang, siap dengan label
kejar Muhsin yg meluru lari ke arah escalator.

Apapun, saya sangat suka.
Tiba-tiba saya rasa cam kanak-kanak riang gitu.
Balik (tadi), saya asik try juta-juta kali kat cermin.
Paksa En Tomei tengok (puji jugak, tak kira), walaupun dia dah tersenggok-senggok ngantuk.
Rasa diri cam budak-budak pulak.

Tapi saya memang suka.
Sangat suka.
Alhamdulillah, Ya Allah.


Terima kasih Allah.
Oh ya, Selamat Tahun Baru.
Semoga 2011 adalah tahun cemerlang untuk semua.
Semoga kita semua sentiasa di dalam rahmat Allah jua, Amin.

No comments:

Post a Comment