Saturday, January 22, 2011

Waffle with ice-cream n choc fudge for kids and Ayah dia
(sorang satu piring)

Moist Orange Cake ( i love the bau semerbak)

Siakap 'Mona Fandey'

Cerita di sebalik :

saya beli ikan tu sekor-sekor (ngan kepala ngan ekor, ngan sirip insang semua sekali la)

nak la buat 3 rasa

cekonon makan besar hari ahad

kena siang dengan moga (pembantu saya), dia kerat 4 ikan siakap saya..

uwaaaa.. terus jadi Siakap Mona Fandey

kepala dia ke mana, ekor dia ke mana..

hehehe..

bila kat atas meja je, masa hidang, anak-anak tanya..

ibu, ibu kata nak masak siakap 3 rasa hari ni...

anak-anak, itu siakap 3 rasa la.

cuma dia dah jadi "S-to the I-to the A-to the K-to the A-to the P"!

*nada pom-pom girl*

badan dia jek dah tak sehati sejiwa.

hehehe


ada seorang anak montel yang nak sangat karipap, karipap, karipap..

(dalam keluarga saya, anak montel ada 3 orang setakat ini. repeat, anak. mak tak masuk.)

saya gagahi jua badan panas (taknak) demam dan kenoneng (=sangat fening) saya

..projek karipap itu akhirnya diselesaikan oleh mahfuz

(sebab saya dah mula nampak karipap macam bantal yg empuk masa tu.. hehehe)

-- memang karipap yg mahfuz terap & isi filling dia sangat-sangat empuk, montel semacam, macam orang saiz
L pakai baju saiz XS.. hehehe

(tiada bukti dalam gambar - masa tu ibu dah high makan panadol)

apapun, terima kasih mahfuz sebab tolong walaupun kena jadi cam pompuan sikit..

terima kasih Allah, sebab mahfuz ada unsur-unsur 'gentleman' macam ayah dia. :o)

*tutup tinga*

terima kasih Allah, sebab ayah dia ada unsur-unsur superman.

ooppsss!

apa kes? hehehe


No comments:

Post a Comment