Thursday, January 20, 2011

Puteri Harbour

Suatu pagi Ahad yang tenang
Breakfast by the harbour

Nampak memang cam relax jek..
tapi..


bibir saya 'senyoyong'..
bengkak throughout sebab terhantuk kepala Muhsin
(bukan terhantuk, dia hantukkan sebab dia rebel saya tak kasi dia main pintu kereta)
geram saya, dek kerana neuron.. tak pe.. (takpe? hehehe)


ini lah budak yang hantukkan kepala dia kat bibir saya tak sampai 5 minit kereta bertolak tinggalkan rumah...
terdiam saya sekejap masa kena tu, berdengung kepala saya tau..

bibir saya pecah.
gi tengok kapal pun tak ria.
hehehe



kakak-kakak dia apa ada kisah.
bukan bibir diaorang yang senyoyong.
:o)




anak dara kita ngendap orang bujang nak snorkel.

tak tau ler diaorang nak snorkel kat situ ke, atau saje-je buat ek sebab nampak cam gempak gak dengan peralatan snorkel bagai..




apa yg saya nak kata kat sini, kalau pagi-pagi ahad takde apa nak buat, bawak la family gi puteri harbour kat nusajaya.. breakfast, jalan-jalan, tengok marina bay (bukan nama sebenar), tengok bot..


(kita nak parking bot sendiri kat situ cam tak la.. )


selamat berkunjung.


selamat beriang-ria bersama keluarga.



nota peringatan :


alihkan bibir anda jauh dari baby anda yang berusia 1 tahun 1/2 yang suka bermain pintu kereta.


No comments:

Post a Comment